Termenii și condițiile prezente se aplică tuturor acțiunilor efectuate de către VEER STAR SRL prin intermediul acestui magazin virtual. Magazinul virtual cu numele veerstar.ro funcționează în conformitate cu legea statului român. Prin folosirea acestui site, utilizatorul își da acordul în mod expres, explicit și în cunoștință de cauza referitor la acceptarea termenilor și condițiilor listate pe această pagină. Prin plasarea unei comenzi pe acest site, utilizatorul își da acordul în mod expres că își ia angajamentul să respecte obligația de plata către VEER STAR SRL conform contractului.

1.Dispoziții generale

 Vânzător:  VEER STAR SRL, cu sediul în Str. Erou Gheorghe Pană, Nr. 10c, Camera Nr. 1, Sector 3, București, având CUI: 16482631, Atribut fiscal: RO, Nr. de ordine în registrul comerțului: J40/9003/2004.

Cumpărător: persoană fizică, juridică sau altă entitate care se înscrie pe site și plasează o comandă care va fi confirmată ulterior de către vânzător.

Comandă: solicitare efectuată de către cumpărător cu scopul de a-și achiziționa unul sau mai multe produse comercializate de către vânzător.

Produse: bunuri comercializate de către veerstar.ro pe care cumpărătorul le poate achiziționa în urmă efectuării unei comenzi.

Contract: document justificativ încheiat între cele două părți (Vânzător - Cumpărător ) în baza căruia vânzătorul (  VEER STAR SRL )  se obligă să trimită comanda, iar cumpărătorul se obligă să achite comanda.

2.Informații despre produsele comercializate de către veerstar.ro sunt produse noi și vin însoțite de factură fiscală conform legislației în vigoare. Produsele sunt livrate în limita stocului disponibil conform prevederilor contractului. Veerstar.ro își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care se produce o eroare de sistem, produsul respectiv nu se mai află în stocul magazinului, produsul este neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente. Prețurile de achiziție coincid cu prețurile aflate pe site. Prețurile afișate la produse sunt exprimate în RON și conțin TVA 19%. Cumpărătorul este obligat să achite doar contravaloarea produselor (prețul afișat pe veerstar.ro) plus taxa de transport. Va asigurăm că valoarea comenzii dumnevoastră nu se va modifica odată ce aceasta este confirmată. Veerstar.ro nu oferă nici o garanție în afară de cele prevăzute de legislația aplicabilă pe teritoriul României. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferențe de culoare ce pot apărea între imaginea afișată pe monitorul dumneavoastră și culorile produsului sau decalajele ce pot apărea în legătură cu dimensiunea produselor datorită particularităților acestora.

 3. Drepturile consumatorului (persoană fizică) prevăzute în Legea nr.449/2003, art. 9-14:

   Art. 9. - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

   Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate,prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

  Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

   (2) O măsură reparatorie va fi considerată că disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

   a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;

   b) importanţa lipsei de conformitate;

   c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

   (3) O măsură reparatorie va fi considerată că imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

   (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

   (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

   Art. 12. - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.

   Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

   a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

   b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;

   c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

   Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.

4. Comandă

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  

Etapele complete sunt următoarele:

înregistrarea unei comenzi:  se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;

preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (program magazin);

confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail);

livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.

Produsele aflate în oferta magazinului online www.veerstar.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comandă se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vanzari. 


O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, nu poate fi onorată în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se.


Promoțiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile într-o anumită perioada de timp și în limita stocului disponibil.

Odată cu finalizarea comenzii, cumpărătorul garantează că datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumpărare sunt corecte, complete și adevărate în momentul plasării comenzii.  

5. Modalitate de plata

Prețul, modalitatea de plata, și termenul de plata sunt specificate în COMANDĂ. VEER STAR SRL va emite către CLIENT o factură pentru produsele și serviciile ce urmează a fi livrate, obligația CLIENTULUI fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.


Plata în numerar: Plata cu numerar (cash sau cu cardul ) se face în lei, integral, la livrare prin firma de curierat SAMEDAY, plata produsului se va face direct către firma de curierat pe baza de chitanță.

VEER STAR SRL atenționează CLIENȚII că în cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către VEER STAR SRL să permită CLIENTULUI deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii a acestora.

Plata online folosind cardul: Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții.

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe față cardului, fără spații), dată de expirare, și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe bandă cu semnătură (în funcție de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta existența în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii CLIENTULUI.

VEER STAR SRL va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la CLIENT conform art. 155 (1) din Codul fiscal.

VEER STAR SRL va efectua livrarea produselor și serviciile doar pe teritoriul României. Proprietatea asupra produselor și serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuării plății.

Pentru expedierea coletelor: Livrare Gratuită oriunde in tară pentru comenzi de peste 150,00 RON. Taxă de 19,99 RON prin curier si 15,00 RON pentru comenzile prin easybox  va fi aplicată pentru comenzile cu valoare totală a produselor mai mică de 150,00 RON.

Pentru testarea produsului la livrare: Testarea produsului se va face în prezența curierului, limita maximă pentru testare fiind de 5 produse per colet sau maximă de durată de 10 minute. Taxa pentru testare este 10,00 lei. În cazul în care produsul testat nu este conform așteptării clientului, va fi refuzat tot coletul, iar apoi retrimis după cererea clientului, plata făcându-se la a doua livrare.

Serviciul de livrare door-to-door este indisponibil în anumite zone din țară, din cauza accesului dificil sau restricționat. În aceste localități, livrările pot fi plasate și preluate de la cele mai apropiate agenții DPD Courier.   

 6. Anularea comenzii

Anularea comenzii este aplicabilă doar clienților cu statutul de persoană fizică, conform legislației în vigoare. În cazul în care clientul dorește modificarea produselor achiziționate, anularea comenzii sau restituirea contravalorii produselor comandate, se pot face telefonic la numărul : 0744 883 883.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Produsul se poate returna ÎMPACHETAT CORESPUNZĂTOR astfel încât, ambalajul ORIGINAL să nu fie afectat/deteriorat în urma transportului, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a refuza preluarea PRODUSULUI/PRODUSELOR.

Posibilitatea de retur: Toți clienții au la dispoziție 60 de zile de la data primirii a coletului să completeze formularul de retur care se găsește în contul de client-istoric comenzi. Taxa de livrare pentru retur de la client la firma noastră va fi suportată de către client indiferent de suma totală a comenzii.   

Clientul are opțiunea de a alege un curier separat (o expediere către VEERSTAR și încă o expediere înapoi pentru schimburi) sau să folosească serviciile oferite de VEERSTAR prin DPD Courier la o suma pre-stabilită de 19.99 RON total (această include o expediere la VEERSTAR și o expediere la client pentru schimburi).

Schimburi de mărime sau model: Schimburile de mărime sunt disponibile pentru 60 de zile de la ziua primirii a coletului, cu condiția ca încălțămintea să nu fie purtată, spălată, sau murdară. Încălțămintea trebuie să ajungă înapoi la noi în condiția în care a fost trimisă. Clientul poate să își aleagă orice alt model sau produs de pe pagină noastră. În evenimentul în care schimburile de produs sunt mai mari decât valoarea produsului schimbat, se va atașa un ramburs pentru diferența sau transfer bancar pentru restituirea banilor.  

În situația în care doriți să returnați un produs, puteți opta pentru achiziționarea altui produs din magazin, diferența de preț urmând să fie achitată ulterior de către dumneavoastră ramburs sau către noi (în cont bancar), după caz.

Restituirea banilor se face numai în baza unui cont bancar.

Nu returnăm banii în magazinele fizice pentru comenzile efectuate online.     

7. Reclamații 

În cazul unor eventuale conflicte între VEER STAR SRL și clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea lor pe cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă între cele două părți nu va fi posibilă, conflictul se va soluționa în instanța competentă conform legilor în vigoare. 

8. Fraudă

Orice încercare de a accesa datele personale ale altor utilizatori, de a modifica conținutul site-ului veerstar.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care lucrează magazinul virtual veerstar.ro, va fi considerată tentativă de fraudă și va fi pedepsită de către autoritățile competente conform legislației în vigoare.