Termenii și condițiile prezente se aplică
tuturor acțiunilor efectuate de către VEER STAR SRL prin
intermediul acestui magazin virtual. Magazinul virtual cu numele veerstar.ro funcționează în
conformitate cu legea statului român. Prin folosirea acestui site, utilizatorul
își da acordul în mod expres, explicit și în cunoștință de cauza referitor la
acceptarea termenilor și condițiilor listate pe această pagină. Prin plasarea
unei comenzi pe acest site, utilizatorul își da acordul în mod expres că își ia
angajamentul să respecte obligația de plata către VEER STAR SRL conform
contractului.
1.Dispoziții generale
Vânzător: VEER STAR SRL,
cu sediul în Str. Erou Gheorghe Pană, Nr. 10c, Camera Nr. 1, Sector 3,
București, având CUI: 16482631 , Atribut fiscal: RO, Nr. de ordine în registrul
comerțului: J40/9003/2004.
Cumpărător: persoană fizică, juridică sau
altă entitate care se înscrie pe site și plasează o comandă care va fi
confirmată ulterior de către vânzător.
Comandă: solicitare efectuată de către
cumpărător cu scopul de a-și achiziționa unul sau mai multe produse
comercializate de către vânzător.
Produse: bunuri comercializate de către veerstar.ro pe care cumpărătorul le
poate achiziționa în urmă efectuării unei comenzi.
Contract: document justificativ încheiat
între cele două părți ( Vânzător - Cumpărător ) în baza căruia vânzătorul
( VEER STAR SRL ) se obligă să trimită comanda,
iar cumpărătorul se obligă să achite comanda.
2.Informații despre produsele comercializate de
către veerstar.ro sunt produse noi
și vin însoțite de factură fiscală conform legislației în vigoare. Produsele
sunt livrate în limita stocului disponibil conform prevederilor contractului. Veerstar.ro își asumă dreptul de a nu
onora o anumită comandă în cazul în care se produce o eroare de sistem,
produsul respectiv nu se mai află în stocul magazinului, produsul este
neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente. Prețurile de
achiziție coincid cu prețurile aflate pe site. Prețurile afișate la produse
sunt exprimate în RON și conțin TVA 19%.Cumpărătorul este obligat să achite doar
contravaloarea produselor ( prețul afișat pe veerstar.ro ) plus taxa de transport.Va asigurăm că valoarea comenzii dumnevoastră nu se
va modifica odată ce aceasta este confirmată. Veerstar.ro nu oferă nici o garanție în afară de cele prevăzute de
legislația aplicabilă pe teritoriul României. Nu suntem responsabili pentru
eventualele diferențe de culoare ce pot apărea între imaginea afișată pe
monitorul dumneavoastră și culorile produsului sau decalajele ce pot apărea în
legătură cu dimensiunea produselor datorită particularităților acestora.
3. Drepturile consumatorului (persoană
fizică) prevăzute în Legea nr.449/2003, art. 9-14:
Art. 9. -
Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii
existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Art.
10. - În cazul lipsei
conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă
produsul la conformitate,prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să
beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea
contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
Art. 11. - (1) În cazul lipsei
conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul
rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului,
cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(2) O măsură reparatorie va fi considerată că
disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în
comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele
dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanţa lipsei de conformitate;
c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea
fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O măsură reparatorie va fi considerată că
imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire
sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau
a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor
va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun
acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ
pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru
care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi
15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă
vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
(5) În cazul reparării produsului, în acesta
vor fi montate numai piese noi.
Art.
12. - Noţiunea fără
plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare
aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport,
manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale
utilizate şi ambalare.
Art.
13. - Consumatorul
poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea
contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea,
nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura
reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura
reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru
consumator.
Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptăţit să
solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.
4. Comandă
Lansarea unei comenzi
(electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a
contractului.
Etapele complete sunt
următoarele:
- înregistrarea unei comenzi:
se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă
înregistrată;
- preluarea unei comenzi de către
un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la
secțiunea Contact (program magazin);
- confirmarea unei comenzi se
face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă.
Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic
sau electronic (e-mail);
- livrarea unei comenzi se face
după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de
către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.
Produsele aflate
în oferta magazinului online www.veerstar.ro se pot vinde numai în baza unei
comenzi. Comandă se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul
programului de lucru al Departamentului de Vanzari.
O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile
vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de
date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC
MAGAZIN, nu poate fi onorată în cazul în care pe același produs a
fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și
ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se.
Promoțiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile într-o anumită perioada de
timp și în limita stocului disponibil.
Odată cu finalizarea comenzii, cumpărătorul
garantează că datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumpărare
sunt corecte, complete și adevărate în momentul plasării comenzii.
5. Modalitate de plata
Prețul, modalitatea de
plata și termenul de plata sunt specificate în COMANDĂ.VEER STAR SRL va emite
către CLIENT o factură pentru produsele și serviciile ce urmează a fi livrate,
obligația CLIENTULUI fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii
facturii conform cu legislația în vigoare.
Plata în numerar: Plata cu numerar se face în lei, integral,
la livrare prin firma de curierat DPD CURIER, plata produsului se va face
direct către firma de curierat pe baza de chitanță.
VEER STAR SRL
atenționează CLIENȚII că în cazul livrării prin curier, acesta nu este
autorizat de către VEER STAR SRL să permită CLIENTULUI deschiderea coletelor
înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și
achitării contravalorii a acestora.
Plata online folosind cardul:Se poate efectua plata
online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță
deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic
și Electron) și MASTERCARD(inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput nici un
comision suplimentar pentru tranzacții.
Pentru finalizarea
corectă a tranzacției, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele
patru grupe de pe față cardului, fără spații), dată de expirare și ultimele
trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe bandă cu semnătură (în
funcție de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta
existența în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii
CLIENTULUI.
VEER
STAR SRLva asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura
transmiterea documentelor însoțitoare la CLIENT conform art. 155 (1) din Codul fiscal.
VEER STAR SRL
va efectua livrarea produselor și serviciile doar pe teritoriul României.
Proprietatea asupra
produselor și serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuării
plății.
Pentru expedierea coletelor : Livrare GRATUITA oriunde in tara.
- Serviciul de livrare door-to-door este indisponibil în anumite zone din țară, din cauza accesului dificil sau restricționat. În aceste localități, livrările pot fi plasate și preluate de la cele mai apropiate agenții DPD Courier.
6. Anularea comenzii
Anularea comenzii este aplicabilă doar
clienților cu statutul de persoană fizică, conform legislației în vigoare. În
cazul în care clientul dorește modificarea produselor achiziționate, anularea
comenzii sau restituirea contravalorii produselor comandate, se pot
face telefonic la numărul : 0744 883 883 .
Produsul returnat
trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original,
cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au
însoțit).VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE DE DUMNEAVOASTRĂ RETUR,DACĂ ACESTEA
NU SUNT AMBALATE EXACT AȘA CUM LE-AȚI PRIMIT!
Produsul se poate
returna ÎMPACHETAT CORESPUNZĂTOR astfel încât, ambalajul ORIGINAL să nu fie
afectat/deteriorat în urma transportului, în caz contrar ne rezervăm dreptul de
a refuza preluarea PRODUSULUI/PRODUSELOR.
Nu vom suporta taxele
de transport în cazul în care doriți să schimbați produsul cu alt model,pe
motiv că v-ați răzgândit în privința modelului ales sau doriți returnarea
produsului și restituirea banilor,dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea
comenzii.
În situația în care
doriți să returnați un produs, puteți opta pentru achiziționarea altui produs
din magazin, diferența de preț urmând să fie achitată ulterior de către
dumneavoastră ramburs sau către noi (în cont bancar), după caz.
Restituirea banilor se
face numai în baza unui cont bancar,iar taxa de transport va fi suportată de
dumneavoastră.
Nu returnăm banii în magazinele fizice pentru comenzile
efectuate online.
7. Reclamații
În cazul unor eventuale conflicte între VEER
STAR SRL și clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea lor pe
cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă
între cele două părți nu va fi posibilă, conflictul se va soluționa în instanța
competentă conform legilor în vigoare.
8. Fraudă
Orice încercare de a accesa datele
personale ale altor utilizatori, de a modifica conținutul site-ului veerstar.ro
sau de a afecta performanțele serverului pe care lucrează magazinul virtual
veerstar.ro, va fi considerată tentativă de fraudă și va fi pedepsită de către
autoritățile competente conform legislației în vigoare.